Diskuse

Datum: 21.01.2015

Vložil: Martin Š.

Titulek: Technické propozice

V propozíciach pre triedu S došlo k zmene v časti Prevodovka a časti Diferenciál:

4.13. Převodovka musí být zachována sériová Počet převodových stupňů včetně zpátečky, jejich převodový poměr a systém řazení musí být zachován tak jak byla převodovka sériově vyrobena.
4.14. Diferenciál musí být použit pouze seriový. Nesmí být měněn stálý převod. Úprava diferenciálu na diferenciál s omezenou svorností je povolena.

1. Znamená to že prevodovka musí zostať sériová, t.j. tá, ktorú do daného konkrétneho vozidla montoval výrobca?
2. A ďalej, že v sériovej prevodovke nemôže byť vymený stály prevod?




Datum: 21.01.2015

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Technické propozice

K dotazu od Martina Šabíka snad jen drobnost. Ano, platí to, co je
napsané v řádech, tedy v sériovém autě skupiny S bude muset být sériová
převodovka včetně stálého převodu, počtu stupňů a jejich převodového poměru.
Jde o to, že by s námi chtěli závodit i jezdci, kteří nemají prostředky
na větší úpravu vozu a vycházeli z toho, že když je to skupina sériových
vozů, nebude to ani potřeba. Cílem tvůrců řádů je zjednodušit je do
stavu, kdy mám buď sériové auto s bezpečnostním vybavení a jedu v eSku a
nebo mám auto upravené a jedu v Éčku. Vím, že se zase ozve x lidí, kteří
to budou kritizovat, ale věřte, že se dosud ozývalo x lidí, kteří
kritizovali, proč to tak dávno není.
Bereme to tak, že si chcete zazávodit, pobavit se nezabít se u toho. Z
této logiky vycházíme. Pořád jsme kritizováni za to, že řády utahujeme a
chceme se přiblížit FASu, ale věřte, že to je pouze z pohledu
bezpečnosti. V ostatních pohledech bych rádi zůstali nohama na zemi a
umožnili závodit i lidem bez sponzorů, kteří to dělají hlavně pro sebe a
nemusejí se nikomu zpovídat, proč nevyhráli ;-)

S pozdravem A.G. a spol

Datum: 22.01.2015

Vložil: Martin

Titulek: Re: Re: Technické propozice

Máme tomu všichni rozumět tak, že se pečlivě zkontrolují všechny auta od třídy S1600 do S+20004WD a přeřadí se do E1, pokud nebudou mít sériovou převodovku ? Nebo se to bude řešit až po protestech ?

Datum: 22.01.2015

Vložil: Luboš Loubal

Titulek: Re: Re: Re: Technické propozice

Tím pádem se může třída S zrušit...nebo to nechat tak jak to bylo do posud..převody musí vycházet z danné modelové řady.. (jedno jaký trh) pochubuji že to někdo bude mněnit dva měsíce před závodami..když se to tak několik let jelo.

Datum: 22.01.2015

Vložil: Martin Šabík

Titulek: Technické propozice

Sériová prevodovka je tá, ktorá bola namontovaná do vozidla pri jeho výrobe, prípadne presne taká istá (s rovnakým kódovým označením) z iného vozidla. Žiadna "podobná", resp. z takého istého auta, len s iným motorom, žiadna "špeciálna modifikácia pre austrálsky trh" nemôže byť považovaná za sériovú.
Zmena formulácie bola vykonaná z ušlachtilých dôvodov, ale obávam sa že bude potrebná dodatočná úprava predpisov, keďže sa v triede S nájdu vozidlá, ktoré túto časť predpisov v novej sezóne nebudú spĺňať. Vyjadrí sa niekto z jazdcov?

P.S. Aleš, ako si vedel, že som to ja?

Datum: 22.01.2015

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Technické propozice

Martine, mám na to čuch :-)

Datum: 22.01.2015

Vložil: Vilda

Titulek: Re: Technické propozice

Tak to vypadá,že pro samé protesty a kontrolovaní všech věcí které to má a nemá splňovat nezbude čas ani na samotné závodění

Datum: 22.01.2015

Vložil: vilda

Titulek: Re: Technické propozice

A navíc si teda myslím že to není financni problem ,prevodovka z jiné modelové řady,to je spis samosvor,který paradoxně povolený je. Priklanim se k názoru nechat to,tak jak se to jelo do teď,jinak se esko jako takové vážně muze zrušit. Pak by se mohla řešit i velikost kol a dostanem se vite kam???

Datum: 22.01.2015

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Re: Technické propozice

Děkujeme za vaše názory, budeme se jimi na nejbližší schůzce zaobírat. Ta proběhne již o tomto víkendu.
S pozdravem Aleš G. a spol

Datum: 23.01.2015

Vložil: Martin Š.

Titulek: Technické propozice

Komisia musí zvážiť koľko nových jazdcov so sériovými prevodovkami pribudne do triedy S a koľko súčasných jazdcov bude ochotných vrátiť sa k sériovej prevodovke.
Je v našom spoločnom záujme, aby boli všetky triedy čo najobsadenejšie.

Datum: 23.01.2015

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Technické propozice

Ano Martine, už to řešíme po neděli zveřejníme.

Datum: 30.12.2014

Vložil: Aleš.G

Titulek: PŘÁNÍ VŠEHO DOBRÉHO V NOVÉM ROCE PF - 2015

Tak je to tu zas, další rok v davu mizí a s ním něco v nás, ten nový zdá se cizí. Tak je to tu zas, ten čas letí, zakmitá se jak konečky řas, vymete z koutů smetí. Tak jsme o rok starší a s námi celý svět, nové dny už raší, nebuďme netrpěliví, rozvité nemohou být hned. Zítřek je neznámá, zítřek je naděje.

Dobrý celý příští rok 2015 Vám všem přeje Aleš Gänsdorfer a celý realizační Team Maverick.rescue

Datum: 23.12.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Doplnění - bezpečnostní výbava jezdce...

Vážení jezdci,
zasíláme doplňující informaci k Bezpečnostní výbavě jezdce pro sezónu 2015. Po zvážení Vašich připomínek jsme se rozhodli k následujícímu kroku:

PŘILBY:
Protože jste si pro rok 2014 museli zajistit nové PŘILBY S KOVOVÝMI KROUŽKY, které jediné v letošní sezóně byly akceptovány, tyto přilby BUDOU PLATNÉ i pro sezónu 2015.
Za nás organizátory seriálu MREC budeme moc rádi, pokud budete v rámci Vašich možností si postupem sezóny 2015 zajišťovat přilby FIA s homologací.

KOMBINÉZY, KUKLA, SPODNÍ PRÁDLO, RUKAVICE, OBUV:
Pro sezónu 2015 bude platit veškerá výbava jezdce, která splňovala podmínky pro sezónu 2014. Tudíž kompletní oblečení může mít propadlou homologaci.
V nadcházející sezóně 2015 nebude však přípustné oblečení pro mechaniky, carting atd.

Podle průzkumu, který byl proveden u všech jezdců na závodišti ve Šternberku 2014, bylo zjištěno, že 95% jezdců, již tyto požadavky na bezpečnost výbavy jezdců splňuje.

Přejeme Vám všem příjemné prožití svátků vánočních a šťastný vstup do Nového roku 2015.

S pozdravem

Aleš Gänsdorfer a organizační výbor Maverick.rescue

Datum: 23.12.2014

Vložil: RADEk

Titulek: Re: Doplnění - bezpečnostní výbava jezdce...

jen dotaz jaky duvod vas vedlo upravit na hobíkovích závodech do vrchu pomali pravidla jak máme mi v rep na autocrosu ?? je to hobi to znamena na niší urovni a levněší penize kartingová kombineza je stejně nehořlava taky a ma taky homolgaci ale jinou a je levněší :)

Datum: 23.12.2014

Vložil: Aleš Mlejnek

Titulek: Bezpečnostní výbava jezdce...

...aneb "hezký" dárek pod stromeček. A to určitě pro drtivou většinu jezdců MREC. Zapomeňme na upínání přileb "kroužky", kartingové kombinézy vezměme místo montérek do garáže. Teď je nová doba! Holt nás to bude stát pár desítek tisíc, ale to přece pro nás prachatý závodníky není žádný problém, že?!
A teď se skřípěním zubů vážně: Proč není nějaká koncepce - proč tyto zásadní změny nejsou předhlášeny na sezóny dopředu? Proč nebylo řečeno před rokem: "fajn, v roce 2014 vám budeme trpět ještě toto, ale v roce 2015 už né! Tak zvažte, co koupit!" Pro mne, jako mnohé další to znamená investici, jako za 3 - 4 závody MREC. Nu dobře, tak holt ty 3 - 4 závody MREC nebudu moct jet, peníze nese.u! No ale pak si teda řeknu: Má cenu odjet zbytek sezóny, když body se neškrtají a už mi letos dávno ujel vlak?
Takže přátelé, nalejme si čistého vína: pokud na ten špičkový hobbymotorsport nemáme, prostě zbývá nějaká třetí liga anebo konečná, jasný?.A MREC s Republikou budou na těch kopečkách tak půl na půl a aspoň se v pohodě stihnou odjet ty dvě závodní.
A vvvo tom to je. :-) ... nebo :-( ????????

Datum: 23.12.2014

Vložil: RADEk

Titulek: Re: Bezpečnostní výbava jezdce...

souhlasím je to jen o prachach ne o tom aby dojeli jezdci :/ smutné

Datum: 23.12.2014

Vložil: Lukáš Klimeš

Titulek: Re: Bezpečnostní výbava jezdce...

Plně souhlasím s Alešem, já minulý rok na jaře kupoval helmu,boty,kombinézu...
nebyla potřeba homologaci,tak se vzala levnější varianta a pod toto oblečení nehořlavé spodky a naráz vyjdou nečekaně nové předpisy,takže opravdu se s tím mohu válet v garáži a vzít minimálně 20tis a jít nakoupit vše nové...

Datum: 23.12.2014

Vložil: Petr David

Titulek: Re: Re: Bezpečnostní výbava jezdce...

Samozřejmě i já musím souhlasit s klukama a jen skrz to,že jsem neměl vše homologované,tak jsem ani neuvažoval o republice.Nyní,když si musím koupit vše nové,tak je třeba zvážit zda není lepší jet republiku.Taky mě celkem dostalo jak se minulí rok obhajovala síťka do dveří a republika nic takového neměla.

Datum: 23.12.2014

Vložil: Lubomír Loubal

Titulek: Re: Bezpečnostní výbava jezdce...

chlapy kecáte nesmysly,až si rozbijete hubu v nějaké té popelnici a bude Vám to hořet u prdele tak bude rádi za každou vteřinu kterou Vám to zachraní kejhák.A pokud Vás nikdo nestihne brzo vytáhnout tak to budete svádět na pořadatele atd.
Pokud dobré závody tak bezpečnost na prvním místě. A né to pak svádět na pořadatele, zabezpečení atd..že se Vám něco stalo.Jedu závodit tudíž riskuji, počítám s tím že to rozbiju na hadry ale chci vystoupit, jit zas do práce atd. Todiž je potřeba tomu předcházet.Pokud se to někomu nelíbí at sedí doma nebo jede jinde.

Datum: 25.12.2014

Vložil: Ladin

Titulek: Re: Re: Bezpečnostní výbava jezdce...

Mohl bys mi jako blbci vysvětlit rozdíl mezi nehomologovanou a homologovanou OMP přilbou obě se zapínáním na kroužky a o kolik víc si rozbiju hubu v nehomologované ? Děkuji.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek