Diskuse

Datum: 10.10.2014

Vložil: Petr Mitánek

Titulek: Mokré pneu

Prodám 4ks mokré pneu AVON o rozměru 7,5/21,5 - 15, minimálně použité v 95%
stavu.V tuto chvíli obuty na bílých alu discích 7,5 x 15.
Cena za ks 3 500 Kč.Tel. 603 841 072

Datum: 04.10.2014

Vložil: Svaťa Filgas

Titulek: Poděkování

Přesto, že jsme jeli jen dva podniky v sezóně 2014, patří velký dík pořadatelům a promotérům Maverick Rescue Euro Cup za profesionální zorganizování závodů.
Doufejme že sezóna 2015 bude minimálně stejná, nebo i lepší než předchozí...Moc děkujeme pořadatelům, promotérům a hlavně panu řediteli Aleši Gandshoferovi.
P.S... Aleši prosím mám dovést pohár za druhé místo absolutně v historicích do Násedlovic? Když výsledky byly jiné? Svaťa + Walachian National Team

Datum: 27.08.2014

Vložil: Jan Osladil

Titulek: Prodej zavodniho vozu

Prodam MTX 1-07 F. Mondial po komplet repasi po lonske havarii důvod zdravotni problémy prodam i obytny Fiat Ducato levne tel 608426358

Datum: 12.08.2014

Vložil: martin

Titulek: dotaz k propozicím

dobrý den, chtěl bych se zeptat četl jsem si propozice ale bylo tam moc informací a jsem zmatený, Mohl bych startovat ve vašem podniku pokud mám bývalou fiestu cup, se šroubovaným rámem kterému propadla homologace v roce 2000? originální stavba MTX. A ještě bych měl jeden dotaz toto vozidlo poté jezdilo tzv. puma cup takže je tam daný jiný motor ale seriově vyráběný v modelové řadě ford. děkuji předem za odpověď . SPZ ani Sportovní průkaz auto nemá

Datum: 13.08.2014

Vložil: Jakub Hrdlička

Titulek: Re: dotaz k propozicím

Ano můžeš :) A jiný motor nevadí a zařazen budeš do kategorie E1 podle objemu motoru. Pokud je tam motor z Pumy 1,7 tak spadá do kategorie E1-2000 2WD. Pokud je tam 1,4 tak kategorie E1-1400. Sportovní průkaz a spz nepotřebuješ.

Datum: 27.07.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: PODĚKOVÁNÍ!

Poděkování všem těm, co se přišli rozloučit s naším Kájou. Moc a moc děkujeme!!!

S pozdravem Team Maverick.rescue

Datum: 26.07.2014

Vložil: HL MOTORSPORT

Titulek: Prodej závodního auta Škoda 130

Nabízím závodní speciál Škoda 130, auto je vyrámováno podle přílohy J, sedačka Sabelt,zvednuté řazení (páka u volantu), závodní motor 1300 ccm, závodní zapalování, karburátor LEKR cca 120HP, závodní tlumiče .... k autu obuté mokré i suché pneu. více info na tel: 601 377 665 nebo mail: svab35@seznam.cz cena pevná 50 000 Kč

Datum: 20.08.2014

Vložil: Josef

Titulek: Re: Prodej závodního auta Škoda 130

Můžete mi zaslat nějaké foto vozu? Děkuji

Datum: 15.09.2014

Vložil: Josef

Titulek: Re: Re: Prodej závodního auta Škoda 130

Tak foto jsem stále neobdržel... e-mail dohnasek@seznam.cz

Datum: 25.07.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S NAŠIM KÁJOU

POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S PANEM KARLEM ORLEM SE USKUTEČNÍ V PÁTEK 25.07.2014 V BRNĚ

POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S PANEM KARLEM ORLEM *25. 1. 1962 - †16. 7. 2014, PROBĚHNE V PÁTEK 25.07.2014 V 16:15 HODIN VE SMUTEČNÍ SÍNI KREMATORIA ÚSTŘEDNÍHO HŘBITOVA MĚSTA BRNA, ULICE JIHLAVSKÁ 1.
GPS 49°10'20.389"N, 16°35'22.483"E
VŠEM TĚM KDO SE PŘIJDOU ROZLOUČIT S KÁJOU PŘEDEM DĚKUJEME...Aleš Gändorfer - o.s. Maverick.rescue a spol.

Datum: 28.05.2014

Vložil: Martin 211

Titulek: Šternberk

Ahoj Aleši,

Šternberk se kvapem blíží, těšíme se velice, a s tím se i vkrádá otázka téměř hamletovká – bude či nebude retardér?

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Šternberk

Retardér letos nebude!!!

S pozdravem A.G. a MREC

Datum: 28.05.2014

Vložil: Broňa

Titulek: Jankov vršok

Ahoj Aleši a celý MREC,

musím ti říct, že závod Jankov vršok byl super. Depo, ozvučení, trať, předstartovní prostor, cílový prostor, prostě vše v pohodě zorganizované. Nemám jedinou vítku k ničemu.


Datum: 28.05.2014

Vložil: Luboš

Titulek: Re: Jankov vršok

Jankov vršok fakt super... jen slováci si stěžovaly že to nikdo nevěděl až na poslední chvilku

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Re: Jankov vršok

Děkujeme za pochvalu..., a kampaň jak k jezdcům a divákům, šla tři měsíce dopředu? :-)

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Jankov vršok

Moc děkujeme......celý MREC

Datum: 06.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: technicke předpisy

Byl jsem na závodech v Náměšti a překvapilo mě ž e vůz který byl přihlášen do republiky v ečkách jel Euro cupu v eskach. Přečetl jsem si vaše propozice a nic takového jsem nenašel. Prosim o informaci. Vá příznivec.

Datum: 06.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: technicke předpisy

Dobrý den,
ano máte pravdu. Je to auto pana Štěpánka, černé Saxo. Tento jezdec v loňském roce startoval v MRECu ve třídě S1. Letos to chtěl pan Štěpánek zkusit v republice. Ne však v MČR, ale v České trofeji. Ta má jiné předpisy, než klasická republika MMČR a MČR. V pátek při technických přejímkách ho ale techničtí komisaři FAS nepřebrali. Důvodem bylo, že nemá čísla homologace některých věcí, byť mohou být jeden rok propadlé, a jiné nastavení rámu. Pro seriál MREC, dle našich předpisů, auto odpovídalo a i bezpečnostní prvky splňovalo, jak v loňském roce v S1 a automobil je stále na SPZ. Proto jsme umožnili start pana Štěpánka.

S pozdravem

Datum: 09.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: Re: Re: technicke předpisy

Předem děkuji za odpověd. Prostudoval jsem si předpisy jak republikové tak Euro cupové, tak se v E1H jsou předpisy s výškově stavitelné a s útlumem ale v s-1 jen výškově stavitelné a za druhé chcete aby jezdci dodržovali předpisy , tento jezdec nebyl do Náměšte přihlášen a do dnešního dne není přihlášen do seriálu. Tak nevím k čemu předpisy. S pozdravem F.

Datum: 09.05.2014

Vložil: J. Stepanek

Titulek: Re: Re: Re: technicke předpisy

Dobry den,

automobil ma zadni tlumice s nastavitelnym utlumem, o tom ze je to ve skupine S nepovolene bych spekuloval, je zde psano: "Tlumice a pruziny mohou byt namontovany sportovni". Vydel jsem na trhu s autodily mnoho sportovnich tlumicu s nastavitelnym utlumem a v pravidlech neni nastavitelny utlum pro sk. S nikde vyslovne zakazan. Automobil je ve stejnem stavu jako byl i minulou sezonu, kdy jsem se ucastnil ve skupine S, proto jsem neodmitnul zarazeni opet do teto skupiny. Nastavitelny utlum na vozidle nevyuzivam a podvozek je nastaven vzadu natvrdo coz nema v podstate zadny vliv na vysledek zavodu, stejne tak by se tam mohly nachazet tvrde tlumice bez moznosti nastaveni utlumu. Ve vsech ostatnich ohledech automobil vyhovuje, krome saciho filtru, koncoveho tlumice a bezpecnostnich prvku FIA je v originalnim stavu, vcetne beznych pneu pro silnicni provoz.

S pozdravem
J. Stepanek

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek