Diskuse

Datum: 27.07.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: PODĚKOVÁNÍ!

Poděkování všem těm, co se přišli rozloučit s naším Kájou. Moc a moc děkujeme!!!

S pozdravem Team Maverick.rescue

Datum: 26.07.2014

Vložil: HL MOTORSPORT

Titulek: Prodej závodního auta Škoda 130

Nabízím závodní speciál Škoda 130, auto je vyrámováno podle přílohy J, sedačka Sabelt,zvednuté řazení (páka u volantu), závodní motor 1300 ccm, závodní zapalování, karburátor LEKR cca 120HP, závodní tlumiče .... k autu obuté mokré i suché pneu. více info na tel: 601 377 665 nebo mail: svab35@seznam.cz cena pevná 50 000 Kč

Datum: 25.07.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S NAŠIM KÁJOU

POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S PANEM KARLEM ORLEM SE USKUTEČNÍ V PÁTEK 25.07.2014 V BRNĚ

POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S PANEM KARLEM ORLEM *25. 1. 1962 - †16. 7. 2014, PROBĚHNE V PÁTEK 25.07.2014 V 16:15 HODIN VE SMUTEČNÍ SÍNI KREMATORIA ÚSTŘEDNÍHO HŘBITOVA MĚSTA BRNA, ULICE JIHLAVSKÁ 1.
GPS 49°10'20.389"N, 16°35'22.483"E
VŠEM TĚM KDO SE PŘIJDOU ROZLOUČIT S KÁJOU PŘEDEM DĚKUJEME...Aleš Gändorfer - o.s. Maverick.rescue a spol.

Datum: 21.06.2014

Vložil: Karel

Titulek: Prodej závodního vozu

Nenašel jsem na těchto stránkách inzerci, proto jsem si dovolil dát nabídku zde do diskuze:
Prodám závodní Subaru Impreza STI, vhodné na rallye, vrchy. Stavba dokončená tento rok, zatím závodně nejeté. Nový kovaný motor Albrecht, ladil Mick Kehl, momentálně 350 HP a 470 Nm (dle potřeby možno naladit až do cca 500 HP), jednotka MoTec, ALS, svody a výfuk WRC, velké STI brzdy na léto, malé brzdy na zimu, disky letní 17ky STI (několik sad), disky zimní 15ky, bezpečnostní palivová nádrž ATL, světelná rampa PIAA WRC, velmi lehká převodovka synchronní krátká (RA) 5 st., DCCD osazena jednotkou Skácel, nové tlumiče Proflex Evo3 Jumbo (55mm) ještě nejeté + pružiny asfaltové, šotolinové, na sníh. Náhradní STI tlumiče, karbon/kevlar lyžina pod motor, karbonový interiér, hydraulická ruční brzda, vnitřní bezpečnostní rám dle přílohy J, skořepinové sedačky OMP (ušáky) + pásy 6ti bodové Sabelt, box na helmy, atd. atd. Auto je perfektně odladěné a jede neuvěřitelně dobře. Mohu prodat včetně komplet servisního a teamového vybavení včetně podvalu – autopřepravník VAPP (za osobák). Cena k jednání od cca 200.000 Kč až po cca 450.000 Kč za auto včetně kompletního teamové a servisního vybavení. Info na tel: 605590385.

Datum: 17.07.2014

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: Prodej závodního vozu

Ahoj prosím o zaslání dokumentace a foto abych ml představu o co tu jde ? přemýšlel jsem nak novou stavbou místo lančie ale toto by to asi vyřešilo díky moc Tomáš tomas.stanek@festanek.cz

Datum: 27.07.2014

Vložil: Karel

Titulek: Re: Prodej závodního vozu

Vzhledem k tomu, že zájemce, který na auto složil původně zálohu, ani po měsíci cenu nedoplatil, nabízím auto znovu na prodej. Cena včetně všech dílů 340.000,- Kč.

Datum: 04.06.2014

Vložil: Jarda

Titulek: foto

Ahoj zajmalo by jeslti budou fotky od fotografu z Banovcu ?

Datum: 04.06.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: foto

Ahoj dáváme to postupně dohromady, je to trošku složitější jako, když jedeme u nás...Díky

S pozdravem

Datum: 28.05.2014

Vložil: Martin 211

Titulek: Šternberk

Ahoj Aleši,

Šternberk se kvapem blíží, těšíme se velice, a s tím se i vkrádá otázka téměř hamletovká – bude či nebude retardér?

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Šternberk

Retardér letos nebude!!!

S pozdravem A.G. a MREC

Datum: 28.05.2014

Vložil: Broňa

Titulek: Jankov vršok

Ahoj Aleši a celý MREC,

musím ti říct, že závod Jankov vršok byl super. Depo, ozvučení, trať, předstartovní prostor, cílový prostor, prostě vše v pohodě zorganizované. Nemám jedinou vítku k ničemu.


Datum: 28.05.2014

Vložil: Luboš

Titulek: Re: Jankov vršok

Jankov vršok fakt super... jen slováci si stěžovaly že to nikdo nevěděl až na poslední chvilku

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Re: Jankov vršok

Děkujeme za pochvalu..., a kampaň jak k jezdcům a divákům, šla tři měsíce dopředu? :-)

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Jankov vršok

Moc děkujeme......celý MREC

Datum: 06.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: technicke předpisy

Byl jsem na závodech v Náměšti a překvapilo mě ž e vůz který byl přihlášen do republiky v ečkách jel Euro cupu v eskach. Přečetl jsem si vaše propozice a nic takového jsem nenašel. Prosim o informaci. Vá příznivec.

Datum: 06.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: technicke předpisy

Dobrý den,
ano máte pravdu. Je to auto pana Štěpánka, černé Saxo. Tento jezdec v loňském roce startoval v MRECu ve třídě S1. Letos to chtěl pan Štěpánek zkusit v republice. Ne však v MČR, ale v České trofeji. Ta má jiné předpisy, než klasická republika MMČR a MČR. V pátek při technických přejímkách ho ale techničtí komisaři FAS nepřebrali. Důvodem bylo, že nemá čísla homologace některých věcí, byť mohou být jeden rok propadlé, a jiné nastavení rámu. Pro seriál MREC, dle našich předpisů, auto odpovídalo a i bezpečnostní prvky splňovalo, jak v loňském roce v S1 a automobil je stále na SPZ. Proto jsme umožnili start pana Štěpánka.

S pozdravem

Datum: 09.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: Re: Re: technicke předpisy

Předem děkuji za odpověd. Prostudoval jsem si předpisy jak republikové tak Euro cupové, tak se v E1H jsou předpisy s výškově stavitelné a s útlumem ale v s-1 jen výškově stavitelné a za druhé chcete aby jezdci dodržovali předpisy , tento jezdec nebyl do Náměšte přihlášen a do dnešního dne není přihlášen do seriálu. Tak nevím k čemu předpisy. S pozdravem F.

Datum: 09.05.2014

Vložil: J. Stepanek

Titulek: Re: Re: Re: technicke předpisy

Dobry den,

automobil ma zadni tlumice s nastavitelnym utlumem, o tom ze je to ve skupine S nepovolene bych spekuloval, je zde psano: "Tlumice a pruziny mohou byt namontovany sportovni". Vydel jsem na trhu s autodily mnoho sportovnich tlumicu s nastavitelnym utlumem a v pravidlech neni nastavitelny utlum pro sk. S nikde vyslovne zakazan. Automobil je ve stejnem stavu jako byl i minulou sezonu, kdy jsem se ucastnil ve skupine S, proto jsem neodmitnul zarazeni opet do teto skupiny. Nastavitelny utlum na vozidle nevyuzivam a podvozek je nastaven vzadu natvrdo coz nema v podstate zadny vliv na vysledek zavodu, stejne tak by se tam mohly nachazet tvrde tlumice bez moznosti nastaveni utlumu. Ve vsech ostatnich ohledech automobil vyhovuje, krome saciho filtru, koncoveho tlumice a bezpecnostnich prvku FIA je v originalnim stavu, vcetne beznych pneu pro silnicni provoz.

S pozdravem
J. Stepanek

Datum: 12.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: Re: Re: Re: Re: technicke předpisy

Pane Stěpánek. Když mluvíte o tlumičích tak máte pravdu vtom že mohou být tlumice sportovni ale pokud jsem se dozvěděl od komisařů tak máte tlumiče s nastavitelným útlumem racingové. Tak že se vaše tlumiče dají skontrolovat.vy skoušíte co ostatní vydrží, vým očem mluvím pracuji v motorsportu 40 let tak uvažte své pečínání. držím Vám palce a začněte poctivěji. S pozdravem F.

Datum: 12.05.2014

Vložil: Jakub Hrdlička

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: technicke předpisy

Pane Mahr dovolím si Vám vstoupit do diskuse. Projde-li automobil technickou přejímkou tak to znamená, že splňuje technické propozice. O tom co projde nebo neprojde rozhodují techničtí komisaři nikoliv jezdec.
Další celkem důležitá věc je ta, že pokud by snad někdo chtěl podvádět tak podvádí na dílech které nejsou vidět. (dejme tomu stálý převod a kratší převody, jiné vrtání, zdvih...atd)
A pokud jde o útlum tlumičů tak je lepší pevný přímo nastavený pro daný vůz na určitou hodnotu útlumu. Nastavitelný útlum je v rovině odhadu a jediná výhoda je snad pouze ta že si jezdci S1 na cestu domů nastaví měkčí útlum aby to z nich nevytřáslo duši.

Citace z technických propozic MREC:
"Tlumiče a pružiny mohou být namontovány sportovní. Použité tlumiče mohou být uloženy v pevných pouzdrech „unibal“.

Nikde nevidím zakázaný nastavitelný útlum. Vy snad ano? Jak říkám toto je věc komisařů na technické přejímce a pokud jej zařadily do kategorie S1 pak vůz splňuje regule pro zařazení do této kategorie.
Při vší úctě k vaší osobě nevím kde berete tu odvahu někoho označovat za podvodníka. K tomu by Vás neopravňovalo ani sto let v motorsportu. Tvrdíte, že máte tuto informaci přímo od technických komisařů a to znamená, že vědomě vůz p. Štěpánka zařadili do kategorie S1 i s touto úpravou.
Nevím jak moc se pohybujete v depu mezi závodníky, ale zřejmě málo nebo vůbec jinak byste věděl, že mezi závodníky panuje více než přátelská atmosféra, mnozí mají i identická auta (zrovna Saxo se na závodech MREC objevuje poměrně často) znají své vozy navzájem a dokáží posoudit co komu dodává za výhodu a v případě nějakého podezření mohou jezdci podat protest. Co vím tak za celou historii MREC snad ani nikdo nikdy protest na nikoho nepodal.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek