Diskuse

Datum: 12.08.2014

Vložil: martin

Titulek: dotaz k propozicím

dobrý den, chtěl bych se zeptat četl jsem si propozice ale bylo tam moc informací a jsem zmatený, Mohl bych startovat ve vašem podniku pokud mám bývalou fiestu cup, se šroubovaným rámem kterému propadla homologace v roce 2000? originální stavba MTX. A ještě bych měl jeden dotaz toto vozidlo poté jezdilo tzv. puma cup takže je tam daný jiný motor ale seriově vyráběný v modelové řadě ford. děkuji předem za odpověď . SPZ ani Sportovní průkaz auto nemá

Datum: 13.08.2014

Vložil: Jakub Hrdlička

Titulek: Re: dotaz k propozicím

Ano můžeš :) A jiný motor nevadí a zařazen budeš do kategorie E1 podle objemu motoru. Pokud je tam motor z Pumy 1,7 tak spadá do kategorie E1-2000 2WD. Pokud je tam 1,4 tak kategorie E1-1400. Sportovní průkaz a spz nepotřebuješ.

Datum: 27.07.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: PODĚKOVÁNÍ!

Poděkování všem těm, co se přišli rozloučit s naším Kájou. Moc a moc děkujeme!!!

S pozdravem Team Maverick.rescue

Datum: 26.07.2014

Vložil: HL MOTORSPORT

Titulek: Prodej závodního auta Škoda 130

Nabízím závodní speciál Škoda 130, auto je vyrámováno podle přílohy J, sedačka Sabelt,zvednuté řazení (páka u volantu), závodní motor 1300 ccm, závodní zapalování, karburátor LEKR cca 120HP, závodní tlumiče .... k autu obuté mokré i suché pneu. více info na tel: 601 377 665 nebo mail: svab35@seznam.cz cena pevná 50 000 Kč

Datum: 20.08.2014

Vložil: Josef

Titulek: Re: Prodej závodního auta Škoda 130

Můžete mi zaslat nějaké foto vozu? Děkuji

Datum: 25.07.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S NAŠIM KÁJOU

POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S PANEM KARLEM ORLEM SE USKUTEČNÍ V PÁTEK 25.07.2014 V BRNĚ

POSLEDNÍ ROZLOUČENÍ S PANEM KARLEM ORLEM *25. 1. 1962 - †16. 7. 2014, PROBĚHNE V PÁTEK 25.07.2014 V 16:15 HODIN VE SMUTEČNÍ SÍNI KREMATORIA ÚSTŘEDNÍHO HŘBITOVA MĚSTA BRNA, ULICE JIHLAVSKÁ 1.
GPS 49°10'20.389"N, 16°35'22.483"E
VŠEM TĚM KDO SE PŘIJDOU ROZLOUČIT S KÁJOU PŘEDEM DĚKUJEME...Aleš Gändorfer - o.s. Maverick.rescue a spol.

Datum: 21.06.2014

Vložil: Karel

Titulek: Prodej závodního vozu

Nenašel jsem na těchto stránkách inzerci, proto jsem si dovolil dát nabídku zde do diskuze:
Prodám závodní Subaru Impreza STI, vhodné na rallye, vrchy. Stavba dokončená tento rok, zatím závodně nejeté. Nový kovaný motor Albrecht, ladil Mick Kehl, momentálně 350 HP a 470 Nm (dle potřeby možno naladit až do cca 500 HP), jednotka MoTec, ALS, svody a výfuk WRC, velké STI brzdy na léto, malé brzdy na zimu, disky letní 17ky STI (několik sad), disky zimní 15ky, bezpečnostní palivová nádrž ATL, světelná rampa PIAA WRC, velmi lehká převodovka synchronní krátká (RA) 5 st., DCCD osazena jednotkou Skácel, nové tlumiče Proflex Evo3 Jumbo (55mm) ještě nejeté + pružiny asfaltové, šotolinové, na sníh. Náhradní STI tlumiče, karbon/kevlar lyžina pod motor, karbonový interiér, hydraulická ruční brzda, vnitřní bezpečnostní rám dle přílohy J, skořepinové sedačky OMP (ušáky) + pásy 6ti bodové Sabelt, box na helmy, atd. atd. Auto je perfektně odladěné a jede neuvěřitelně dobře. Mohu prodat včetně komplet servisního a teamového vybavení včetně podvalu – autopřepravník VAPP (za osobák). Cena k jednání od cca 200.000 Kč až po cca 450.000 Kč za auto včetně kompletního teamové a servisního vybavení. Info na tel: 605590385.

Datum: 17.07.2014

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: Prodej závodního vozu

Ahoj prosím o zaslání dokumentace a foto abych ml představu o co tu jde ? přemýšlel jsem nak novou stavbou místo lančie ale toto by to asi vyřešilo díky moc Tomáš tomas.stanek@festanek.cz

Datum: 27.07.2014

Vložil: Karel

Titulek: Re: Prodej závodního vozu

Vzhledem k tomu, že zájemce, který na auto složil původně zálohu, ani po měsíci cenu nedoplatil, nabízím auto znovu na prodej. Cena včetně všech dílů 340.000,- Kč.

Datum: 04.06.2014

Vložil: Jarda

Titulek: foto

Ahoj zajmalo by jeslti budou fotky od fotografu z Banovcu ?

Datum: 04.06.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: foto

Ahoj dáváme to postupně dohromady, je to trošku složitější jako, když jedeme u nás...Díky

S pozdravem

Datum: 28.05.2014

Vložil: Martin 211

Titulek: Šternberk

Ahoj Aleši,

Šternberk se kvapem blíží, těšíme se velice, a s tím se i vkrádá otázka téměř hamletovká – bude či nebude retardér?

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Šternberk

Retardér letos nebude!!!

S pozdravem A.G. a MREC

Datum: 28.05.2014

Vložil: Broňa

Titulek: Jankov vršok

Ahoj Aleši a celý MREC,

musím ti říct, že závod Jankov vršok byl super. Depo, ozvučení, trať, předstartovní prostor, cílový prostor, prostě vše v pohodě zorganizované. Nemám jedinou vítku k ničemu.


Datum: 28.05.2014

Vložil: Luboš

Titulek: Re: Jankov vršok

Jankov vršok fakt super... jen slováci si stěžovaly že to nikdo nevěděl až na poslední chvilku

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Re: Jankov vršok

Děkujeme za pochvalu..., a kampaň jak k jezdcům a divákům, šla tři měsíce dopředu? :-)

Datum: 28.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: Jankov vršok

Moc děkujeme......celý MREC

Datum: 06.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: technicke předpisy

Byl jsem na závodech v Náměšti a překvapilo mě ž e vůz který byl přihlášen do republiky v ečkách jel Euro cupu v eskach. Přečetl jsem si vaše propozice a nic takového jsem nenašel. Prosim o informaci. Vá příznivec.

Datum: 06.05.2014

Vložil: Aleš G.

Titulek: Re: technicke předpisy

Dobrý den,
ano máte pravdu. Je to auto pana Štěpánka, černé Saxo. Tento jezdec v loňském roce startoval v MRECu ve třídě S1. Letos to chtěl pan Štěpánek zkusit v republice. Ne však v MČR, ale v České trofeji. Ta má jiné předpisy, než klasická republika MMČR a MČR. V pátek při technických přejímkách ho ale techničtí komisaři FAS nepřebrali. Důvodem bylo, že nemá čísla homologace některých věcí, byť mohou být jeden rok propadlé, a jiné nastavení rámu. Pro seriál MREC, dle našich předpisů, auto odpovídalo a i bezpečnostní prvky splňovalo, jak v loňském roce v S1 a automobil je stále na SPZ. Proto jsme umožnili start pana Štěpánka.

S pozdravem

Datum: 09.05.2014

Vložil: F. Mahr

Titulek: Re: Re: technicke předpisy

Předem děkuji za odpověd. Prostudoval jsem si předpisy jak republikové tak Euro cupové, tak se v E1H jsou předpisy s výškově stavitelné a s útlumem ale v s-1 jen výškově stavitelné a za druhé chcete aby jezdci dodržovali předpisy , tento jezdec nebyl do Náměšte přihlášen a do dnešního dne není přihlášen do seriálu. Tak nevím k čemu předpisy. S pozdravem F.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek