LEMUŘI NA ŠTERNBERSKÉM KOPCI

07.07.2014 20:47

O předposledním prázdninovém víkendu zavítali jezdci seriálu Maverick Rescue Euro Cup 2014 na pátý bodovaný podnik letošní sezony. Závodilo se na rychlé, 2690 metrů dlouhé trati, na níž se před dvěma týdny proháněly nejrychlejší evropské vozy a formule. Startoval zde totiž 34. ročník Mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu - Mistrovství Evropy ECCE HOMO, na němž nás skvěle reprezentoval Milan Boháč, když získal 1. místo v kategotii a 3. místo v České trofeji, dále také Radek Klukan, který skončil 13. v České trofeji.

 

Start našich borců byl ohrožen, protože se vyskytlo několik komplikací, které jsme však díky soudržnosti a celistvosti našeho teamu překonali a opět upevnili naši pozici! 

 

Někteří členové teamu velmi usilovně pracovali na uvedení závodních vozů do provozu a víceméně se jim to i podařilo. 

Citroen Saxo Ladislava Ázsótha na základě palubních přístrojů nevykazoval žádný život (pravděpodobně byly v zápalu odlehčování odstraněny některé důležité kabely elektroinstalace), na trati se měl však čile k životu a obsadil 2. místo po oba dva dny.

Velkou pochvalu zaslouží slovenský jezdec Martin Šabík, který neotálel, a i přes četné problémy pracoval na opravě svého vozu tak urputně, že do závodu nakonec nastoupil. V sobotu i v neděli získal krásné 4. místo v kategorii. 

Rostislav Ozzy Pilař také pilně pracoval na odlehčení svého vozu, výsledkem mu bylo výborné umístění v jeho hojně obsazené kategorii E1-2000, kde vyjel pro temaovou trofej v sobotu i v neděli 3. místo. 

Velké poděkování patří generálnímu řediteli teamu, Robertu Prokšovi (tentokrát se nemohl osobně zúčastnit, jelikož nás reprezentoval ve Středomoří), který poskytl svůj plně vybavený servisní kamion Radku Kolbábkovi, aby se tohoto důležitého závodu mohl také zúčastnit. Ten si vedl zpočátku výborně, když v sobotním závodu získal 1. místo v kategori a vynikající 3. místo v absolutním pořadí. V neděli však bohužel převodovka jeho výkonného speciálu Ford Sierra opět nevydržela příval kroutícího momentu čtyřlitrového šestiválce a Radek musel ze závodu odstoupit. 

I přes všechny komplikace však naši Lemuři nezklamali, svoji pozici opět upevnili a v průběžném bodování jsou stále na 2. místě v teamové trofeji.

A kdy se setkáme příště? Tentokrát až 22. srpna v Bratrušově, kde se po prázdninové pauze pojede III. ročník Bratrušovských serpentin. 

 

Za tiskovou kancelář Lemurs racing teamu Mgr. Eva Čepičková, tisková mluvčí